ITSM

"ITSM (IT Service Management, управління ІТ-послугами) - підхід до управління і організації ІТ-послуг, спрямований на реалізацію потреб бізнесу. Управління ІТ-послугами реалізується постачальником ІТ-послуг шляхом використання оптимального поєднання людей, процесів та інформаційних технологій. Для сприяння реалізації підходу до управління ІТ-послугами використовується серія документів ITIL.

На відміну від більш традиційного технологічного підходу, ITSM рекомендує зосередитися на клієнті і його потребах, на послуги, що надаються користувачеві інформаційними технологіями, а не на самих технологіях. При цьому процессная організація надання послуг і наявність заздалегідь обумовлених в угодах про рівень послуг параметрів ефективності (KPI) дозволяє ІТ-відділам надавати якісні послуги, вимірювати і покращувати їх якість.

Важливим моментом при викладі принципів ITSM є системність. При викладі кожного складового елементу ITSM (управління інцидентами, управління конфігураціями, управління безпекою та т. д.) В обов'язковому порядку простежується його взаємозв'язок і координація з іншими елементами (службами, процесами) і при цьому даються необхідні практичні рекомендації.

Замовити консультацію

Введіть ваше ім'я
Введіть вірний E-mail
Введіть вірний телефон
Введіть вашу компанію